Маркетинг – тауарлар өндіру мен өткізу туралы ғылым.
Бұл пәнде кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасы; нарықты, тұтынушыларды талау; бәсекелестер мен тауарларды зерттеу; жаңа тауар тұжырымдамасын қалыптастыру; маркетингілік зерттеулер негізінде тауар өндірісін жоспарлау, тауар қозғалысын, өткізім мен сервисті жоспарлау, баға саясатын тұжырымдап, іске асыру, маркетингілік бағдарламаларды әзірлеп, іске асыру, маркетингті ақпаратпен қамтамасыз ету, маркетингіні басқару (қауіп-қатерді, пайданы, тиімділікті бағалай отырып, маркетинг шараларын жоспарлау, іске асыру және бақылау) қамтылады.
- Учитель: Дина Жапарова