Саясаттану сөзі ("политология") гректін, «политика" және "логос" деген сөздерінен шыққан, саясат туралы ғылым деген мағынаны білдіреді.
Саясаттанудың пәні – саясаттану екі сипатта қарастырылады: ғылым және оқу пәні ретінде. Саясаттану ғылым ретінде қоғамның саяси саласын, саяси ойдың пайда болуы мен дамуын, саяси жүйе, саяси қатынастар мен үрдістер, саяси сана мен саяси мәдениет, халықаралық саяси үрдісті зерттейді. Саясаттану пән ретінде оқушыларға саяси мәселелер бойынша нақты білім жүйесін береді, нақты саяси шындықтың мәні мен болашақта дамуын, негізгі саяси институттар, ұйымдар, қозғалыстар мен үрдістер, саяси қатынастар жүйесіндегі жеке тұлғаның құқықтық жағдайы мен оның саяси өмірге қатысу жолдарын жан-жақты ашып көрсетеді. Саясаттану пән ретінде посткеңестік кеңістікте XX ғ. 90 ж. бастап оқу бағдарламаларына енгізілді. Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында Саясаттану міндетті пән ретінде оқытылады.
- Учитель: Жадра Мухамеджанова
Цель дисциплины: формирование межкультурно-коммуникативной компетенции студентов в процессе иноязычного образования на достаточном уровне (А2, общеевропейская компетенция) и уровне базовой достаточности (В1, общеевропейская компетенция), определяющейся набором следующих компетенций:
- социо-культурное сопровождение в учебной/не учебной деятельности
- обеспечение свободного доступа к образовательным ресурсам
- коммуникативно-функциональной;
- межкультурной;
- формирующей навыки аргументации на иностранном языке и понимания языковых и культурных особенностей страны изучаемого языка.
Поставленная цель достигается путем решения задач каждого уровня овладения иностранным языком, отраженных в дескрипторах достигаемого уровня, реализуемых в моделируемых формах речи и типах коммуникаций.
Краткое описание: сферы коммуникативной деятельности, темы, ситуации, и программы их развертывания, коммуникативные и социальные роли, речевые действия и речевые материалы (тексты), речевые образцы (клише).
Комплекс речевых умении в межкультурных ситуациях и навыки устной речи, чтения, письма и аудирования;
Знания национально – культурных особенностей страны изучаемого языка, минимум этикетных форм речи и умение пользоваться ими в различных сферах речевого общения.
- Учитель: Адия Ахетова

Цель дисциплины: формирование межкультурно-коммуникативной компетенции студентов в процессе иноязычного образования на достаточном уровне (А2, общеевропейская компетенция) и уровне базовой достаточности (В1, общеевропейская компетенция), определяющейся набором следующих компетенций:
- социо-культурное сопровождение в учебной/не учебной деятельности
- обеспечение свободного доступа к образовательным ресурсам
- коммуникативно-функциональной;
- межкультурной;
- формирующей навыки аргументации на иностранном языке и понимания языковых и культурных особенностей страны изучаемого языка.
Поставленная цель достигается путем решения задач каждого уровня овладения иностранным языком, отраженных в дескрипторах достигаемого уровня, реализуемых в моделируемых формах речи и типах коммуникаций.
Краткое описание: сферы коммуникативной деятельности, темы, ситуации, и программы их развертывания, коммуникативные и социальные роли, речевые действия и речевые материалы (тексты), речевые образцы (клише).Комплекс речевых умении в межкультурных ситуациях и навыки устной речи, чтения, письма и аудирования;
Знания национально – культурных особенностей страны изучаемого языка, минимум этикетных форм речи и умение пользоваться ими в различных сферах речевого общения.
- Учитель: Сауле Жунусова

Пәннің пререквизиттері:
Ағылшын тілі мектеп бағдарламасының көлемінде (А1).
Пәннің постреквизиттері:
Базалық жеткіліктілік деңгейіндегі негізгі шет тілі (В2).
Пәннің мақсаты: Шетел тілін оқыту үдерісінде студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті деңгейде (А2, жалпы еуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейінде (В1, жалпы еуропалық құзыреттілік) келесі құзыреттер жиынтығымен айқындалатын қалыптастыру:
- оқу/білім беруден тыс қызметте әлеуметтік-мәдени қолдау
- білім беру ресурстарына еркін қол жеткізуді қамтамасыз ету
- коммуникативті-функционалдық;
- мәдениетаралық;
- шет тілінде дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру және оқытылатын тіл елінің тілдік және мәдени ерекшеліктерін түсіну.
Қойылған мақсатқа қол жеткізілген деңгейдің дескрипторларында көрініс тапқан, сөйлеудің имитацияланған формалары мен коммуникация түрлерінде жүзеге асырылатын шет тілін меңгерудің әрбір деңгейінің мәселелерін шешу арқылы қол жеткізіледі.
Қысқаша сипаттамасы: коммуникативті әрекеттің салалары, тақырыптары, жағдаяттары және оларды орналастыру бағдарламалары, коммуникативті және әлеуметтік рөлдер, сөйлеу әрекеттері және сөйлеу материалдары (мәтіндер), сөйлеу үлгілері (клишелер).
Мәдениетаралық жағдаяттардағы сөйлеу дағдыларының кешені және ауызша сөйлеу, оқу, жазу және тыңдау дағдылары;
Зерттелетін тіл елінің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін білу, сөйлеудің этикеттік формаларының минимумы және оларды сөйлеу қарым-қатынасының әртүрлі салаларында қолдана білу.