1. Студенттердің педагогика мен психологияны оқыту әдістемесінің негізгі ұғымдары мен категорияларын меңгеруін қамтамасыз ету;

2. Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесінің әдістемелік және ғылыми-тәжірибелік негіздері, оқыту процесіндегі педагогикалық өзара әрекеттесу ерекшеліктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру.

3. Студенттердің бойында болашақ іс-әрекетіне қажетті кәсіби және тұлғалық қасиеттерді дамыту, оқу-кәсіби іс-әрекетке мотивациясын және студент тұлғасының психологиялық мәдениетін қалыптастыру.

4. Психологиялық-педагогикалық мазмұнын түсіну қабілетін қалыптастыру

педагогикалық бағыттағы бейіндік сыныптарда оқитын студенттерді дайындау.

5. Әдістемелік құзіреттілікті, теориялық білімді қолданбалы есептерді шешу процесінде қолдану қабілеті мен дайындығын қалыптастыру, сонымен қатар интерактивті форматта факультативтік сабақтардың мазмұнын дамыту және оларды өткізу.

«Әлеуметтік жұмыстың психологиялық негіздері» пәнін меңгеру нәтижесінде студент:

білуі керек:

− педагогика негіздері мен психологияны оқыту әдістемесі;

− оқу орындарында оқу сабақтарын өткізудің нысандары мен әдістері;

- студенттердің мұғалімдік кәсіпке кәсіби бағдарлануының әдістемелік аспектілері;

− психологияны оқытудың принциптері, әдістері, тәсілдері және формалары;

− Психологиялық білім сапасының критерийлері;

 дағдылануы керек:

 - педагогикалық бағыттағы бейіндік сыныптарда педагогикалық білім мазмұнын ескере отырып оқу қызметін жүзеге асыру;

− педагогикалық бағыттағы бейіндік сынып оқушыларының педагогикалық іс-әрекет мотивтерінің өзектіленуі мен дамуы үдерісіне әсер ету;

- педагогикалық бағыттағы бейіндік сынып оқушыларымен педагогикадан факультативтік сабақтарды жоспарлау және ұйымдастыру;

- психология сабақтарын жүргізудің қолданбалы мәселелерін шешу үшін теориялық білімдерін пайдалану;

- психологияны оқытуда және жеке тұлғаның психологиялық мәдениетін қалыптастыруда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану;

жүзеге асыра алуы керек:

− педагогиканы оқытудың технологиялары, әдістері мен құралдары;

− университетке дейінгі бағдарламаларды әзірлеуге және жүзеге асыруға дайын болу

педагогикалық бағыттағы бейіндік сыныптардың студенттерін дайындау;

- студенттердің конструктивті білім беру қарым-қатынасын ұйымдастыра білу;

- педагогика және психология сабақтарын жобалау тәртібін;

- лекциялар мен практикалық сабақтардың бағдарламаларын, тезистерін құрастыру дағдылары.