«Инклюзивті білім беру» курсы оқыту процесiнiң мазмұны мен психологиялық құрылымына байланысты қазiргi әдiснамалық жағдайларға сүйеніп, психология мектебiнiң жетiстiктерi мен тұжырымдамаларын негiзге алады, сондай-ақ әлемдiк психологияның жетiстiктерiн талдау.Қазақстанда инклюзивті білім беруді дамытудың нормативтік-құқықтық базасы басты постулатқа негізделген - білім беру ортасын білім алушының жеке ерекшеліктерімен білім беру қажеттіліктеріне бейімдеуді қамтамасыз ететін педагогикалық тәсіл негізінде олардың тұрғылықты жері бойынша барлық білім алушылар үшін тең білім беру мүмкіндіктерін қамтамасыз ету.