ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

(СИЛЛАБУС)

 Пән: CHEM63006 Химиялық экология

 Дайындық бағыты: В012 – Химия мұғалімдерін даярлау

 Білім беру бағдарламасы: 6В01504 – Негізгі мектептегі химия және биология

Пәннің пререквизиттері: жалпы химия, аналитикалық химия, физикалық және коллоидтық химия негіздері, биохимия.

Постреквизиттері: Педагогикалық тәжірибе

 

Пәнді оқытудың мақсаты – табиғат нысандарына және ластаушы заттардың ауаға, суға, топыраққа ену нәтижесінде жүретін үдерістерге адам қызметі әсерінің және қоршаған ортаның ластануын залалсыздандыру мүмкіндіктерінің химиялық аспектілердің ғылыми-әдістемелік негіздерімен студенттерді таныстыру; қоршаған ортада химиялық қосылыстардың трансформациясын зерттеу; осы өзгерістердің мүмкін болатын зардабын болжау және экологиялық талаптарды есепке ала отырып, шешім қабылдауды дағдыландыру.

Пәннің қысқаша сипаттамасы: қоршаған ортаны ластаушы заттардың, химиялық қосылыстардың физика-химиялық өзгерісі, олардың қоршаған ортаға түсу көздері, таралу, жинақталу заңдылықтарын және оларды жою әдістерін зерттеу; қазіргі экологиялық мәселелерге әсер ететін антропогенді текті қосылыстардың атмосферадағы және гидросферадағы негізгі химиялық реакцияларын зерттеу; табиғаттағы тепе-теңдікке антропогендік әсері туралы және қоршаған ортаның жағдайын бақылау бойынша халықаралық күштер туралы нақты түсінікті қалыптастыру; қоршаған ортаның жағдайын бақылау әдістерін зерттеу. Пәнді оқыту барысында келесі оқыту технологиялары қолданылады: ақпараттық дәріс, аралық бақылау, рефераттарды жазу, сабақ жүргізудің белсенді және интерактивті формаларын қолдану, соның ішінде: дәрісвизуализация, баяндама-презентациялар, компьютерлік мотивация, диалог режиміндегі мәселе қою арқылы дәріс сабақтарын жүргізу, мәселелік жағдайларды талдау және талқылау.

 

Оқыту нәтижелері:

ОН 5 Инклюзивті ортада дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті бар сыйлы және жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану, әлеуметтік ғылымдар, гуманитарлық және экономикалық пәндер бойынша білімдерін көрсету.

ОН 6 Қауіпсіз эксперимент жүргізу дағдыларына негізделген физикалық-химиялық зерттеу әдістерінің заманауи аспаптары мен жабдықтарында химиялық реагенттерді пайдалана отырып, ғылыми және жобалық жұмыстарды жоспарлау, ұйымдастыру, сонымен қатар академиялық жазу ерекшеліктерін білу (реферат, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала). ), ғылыми мәтіндерді зерттеу стратегиялары тұрғысынан талдай білу, химия саласындағы ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында көрсету және талқылау дағдыларын меңгеру.

ОН 7 Бастауыш мектептің химия-биологиясы саласындағы фактілер, құбылыстар және негізгі теориялық бөлімдер туралы іргелі білім мен түсінікті пәнішілік және пәнаралық байланыстарды ескере отырып қолдану; бөлімдер мен тақырыптардың мазмұнының 21 ғасыр тенденциясына сәйкестігі, білім деңгейлері бойынша және бүкіл оқу курсында пәнішілік байланыстарды барынша ескеру үшін педагогикалық мақсат қоюдың арнайы дағдыларын қалыптастыруға мән беру. мүмкіндігінше.