Курс мақсаты: мектепке дейінгі ұйымда инклюзивті білім беруге құзіретті мамандарды даярлау.

       Курстың міндеті:

   1) "Инклюзивті білім беру" ұғымының мәнін және шығуын меңгерту;

   2)Инклюзивті білім беру мәселесіне байланысты халықаралық тәжірибелерді талдау және оны шешетін халықаралық ұйымдардың тәжірибесімен танысу;

   3)Ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған білім беруді жоспарлау және оқу дағдыларын ұйымдастыру біліктілігін меңгерту;

    4)Инклюзивті білім беру технологияларын үйрету;

    5)Ерекше қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларының жұмыс нысандарымен танысу;

     Курсты оқыту нәтижесінде білім алушылар төмендегідей білім біліктеріне ие болуы тиіс.

     білімі: отандық және шетелдік тұжырымдамалар мен инклюзивті мектепке дейінгі ұйымдарда балаларға инклюзивті білім беру тәжірибесінің мазмұнын;

     түсінуі: инклюзивті білім берудің мәнін, қоғамның әлеуметтік - мәдени дамуындағы инклюзивті білім берудегі рөлі мен қоғамдағы рухани құндылықтарға ықпалы;

      қолдануы: балалардың жетістіктерін диагностикалауда заманауи әдістерін, инклюзивті  білім беруде педагогикалық қолдауды жүзеге асыруды;

      талдау: оқыту және тәрбиенің жеке бағдарламасы негізінде дене және психикалық денсаулығында әр түрлі патологиясы бар балалардың даму динамикасын талдау;

      синтездеу: инклюзивті білім беру бойынша оқу үдерісінің сапасын қамтамасыз ету; мектепке дейінгі балалардың ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар негізінде оқу үдерісін ұйымдастыруды ерекше қажеттіліктері бар бала отбасылардың өзара іс - қимыл жоспарлау біліктілігі;

      бағалау: өзінің кәсіби дағдыларын; инклюзивті білім беру саласындағы өзінің нысандарын жоспарлау біліктілігі болуы тиіс.